reklama

Tvoj svet

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prechádzaš pri mne a tváriš sa hrdo.

Drvíš mi srdce, zviera mi hrdlo.  

Boli ma tvoja prítomnosť,

keď sedíš vedľa mňa. Do ticha kričím: Už dosť !!

Chcem dočkať sa toho dňa..

keď zanechám zlosť  

Tvoj svet má farby, môj už nie.

Tvoj svet odmieta srdce, čo v mojom tele znie.

Tvoj svet ma odmieta.  

Si ten, čo múry ma pevné

a city skrývať v sebe vie.

Si ten ,čo náš boj vedie. A kde je ten , čo   ma miluje?? !!!

Evka Ridarcikova

Evka Ridarcikova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev je tá najkrajšia a najkratšia vzdialenosť medzi ľudmi..:))) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMyšlienkáreňDeťúrencePríbehy zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu