reklama

Vďaka ti patrí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zaspávam a niečo mi chýba, do ticha tlkot môjho srdca zíva,

nič nevidí a nepočuje.....

MAMA kde si?

A tak sa len pýtam:

Chýbajú mi tvoje ruky, ktoré by ma hladili svojou vrúcnosťou?

Oči, ktoré by ma opájali nežnosťou?

Ústa, ktoré by mi potichučky šepkali, ako veľmi ma máš rada?

MAMA, kde si?

Žiť bez teba je naozaj ťažké....a ja nevládzem niesť svoj kríž...

Túžba po tebe je silnejšia ako ja,

chýba mi mama , ktorá by bola aj moja...

Niečo sa deje? Zrazu vidím len svetlo a celá sa chvejem,

slzy mi uschýnajú na tvári ,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a pomaly miznú aj v mojom vnútri.

Stojí tu. Je pri mne!

Jej duša je čistá a krásna, jej pohľad plný lásky a nehy.

MAMA si tu?

Prečo som Ťa nevidela? Prečo som ťa nepočula?

Ty si pri mne neprestajne stála, a v srdci Svojom lásku pre mňa mala,

obetavá drahá MAMA...

Tak ako si pod krížom stála, drahá moja MAMA....

Odpusť mi.

Prijala si nás všetky, všetky sme aj Tvoje dietky,

Si pre mňa Mária majákom , čo v tme mi na cestu svieti,

vodou a záchranou, čo smäd uhasí,

aj napriek tomu aký veľký Kríž vo Svojom srdci nosíš...

Veľká úcta a vďaka Ti patrí,

Si Matkou , čo dáva zmysel života, moja pevná istota,

Milosti plná, jednoduchá a tak krásna Madona, za Tvoje náručie Lásky....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

......za život...Jeho i náš...

VĎAKA TI

Evka Ridarcikova

Evka Ridarcikova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev je tá najkrajšia a najkratšia vzdialenosť medzi ľudmi..:))) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMyšlienkáreňDeťúrencePríbehy zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu