reklama

Jedinečnosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som taká akú si ma stvoril,

dal si mi formu i dušu a vdýchol si do mňa to,

čo voláme život.

Som taká akú ma chceš mať,

občas plachá pred svetom,

no verím si,

preto Ti patrí vďaka ,

lebo ma vedieš aj vtedy keď ja už nevládzem stáť.

Som taká, akou ma učíš byť,

rada sa smejem,

a rada vidím iných sa smiať.

Som presne na Tvoj obraz

a preto tužím žiť múdro.

Som taká, akou sa mi občas podarí byť,

plna entuziazmu , plná síl.

Som taká, akou rada tužím byť,

vidím a vnímam to čo iní už dávno nie.

Som jedinečná.

Evka Ridarcikova

Evka Ridarcikova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev je tá najkrajšia a najkratšia vzdialenosť medzi ľudmi..:))) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMyšlienkáreňDeťúrencePríbehy zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu